Platforma Registrul Constructorilor te ajută să colectezi, să gestionezi și să promovezi recenziile reale/autentice ale clienților. Ai posibilitatea de a începe absolut gratuit înregistrându-te folosind contul gratuit. Sau dacă pachetul gratuit nu corespunde nevoilor firmei tale, te poți înscrie pentru un plan Intermediar, Premium sau Gold.
Am deja un profil creat. De ce?
Dacă firma ta este in baza noastră de date, acest lucru înseamnă că acesta a fost adaugat in baza Licentei Pentru Guvernare Deschisa sau un client l-a înregistrat cu scopul de a scrie o recenzie. În acest caz, te rugăm să folosești formularul 'revendică profil'.
Odată profilul creat (de către client, proprietar sau importat din date publice), acesta nu se poate șterge chiar dacă ai revendicat firma. Consumatorii sunt cei care decid ce firme sunt adăugate și despre care scriu o recenzie. Noi doar găzduim conținutul. Un profil și recenziile atașate nu se pot șterge doar dacă se constată o încălcare a regulilor noastre.
Care este durata abonamentului?
Pentru toate abonamentele ai două opțiuni, plata lunară sau plata anuală. În cazul fiecărui abonament, nu ai nicio obligație și poți anula oricând. În schimb, plătind anual economisești prețul unei luni întregi.
Cum funcționează înregistrarea?
În cazul abonamentelor plătite, înregistrarea se face împreună cu plata sumei aferente și contul se activează automat.
În cazul unui cont gratuit, după înregistrare, vom reveni cu decizia dacă profilul tău este activat. Se realizează mai multe verificări pentru a ne asigura că profilul unei firme este asociat proprietarului de drept. Dacă avem nevoie de mai multe detalii, te vom anunța. Ca o regulă generală, înregistrările care se efectueaza prin asocierea unui email referitor la domeniul firmei, se procesează în decurs de 2-3 ore. De exemplu:
Nume firmă: SC Firma Mea SRL Email: office@firmamea.ro
Alternativ, înregistrarea se va procesa in maxim 24h.
Cum plătesc abonamentul?
Fiind vorba de o platformă exclusiv online pe bază de abonament, plata se face securizat prin card bancar, Google Pay sau Apple Pay. În momentul înregistrării se activează o plata recurenta automată, lunară sau anuală, în funcție de abonamentul ales.
Dacă cumpăr un abonament, pot face upgrade sau downgrade?
Da, în orice moment poți opta sa faci un upgrade/downgrade din contul tău și accesezi instant beneficiile abonamentului ales.
Ce înseamnă plata recurentă?
Plata recurentă cu cardul sau plin Google sau Apple Pay reprezintă posibilitatea ca un furnizor de servicii să retragă de pe cardul tău, la o dată fixă, stabilită de comun acord, banii pentru abonamentul ales. Acest lucru înseamnă ca abonamentul tău se va reînnoi automat și se debitează cardul de pe care s-a făcut plata inițială.
Emiteți facturi ?
Desigur, după înregistrare și plată, va fi emisă o factura fiscală deductibilă pentru firmă.
Aveți garanție și posibilitatea anulării abonamentului ?
Da, ai la dispoziție 14 zile să testezi platforma și să decizi dacă acesta este conform nevoilor tale. Dacă te răzgandești, ne poți scrie un mail pe firme@registrulconstructorilor.ro cu cererea de returnare a banilor și ne vom ocupa de asta. La fel, achiziția oricărui abonament nu atrage nici un fel de obligație și se poate anula oricând, suma râmasă din abonament fiind returnată.
Ce se întâmplă cu recenziile daca anulez abonamentul?
Nimic, recenziile tale rămân afișate pe pagina de profil al firmei. Acestea se pot șterge doar de către proprietarul recenziei, în cazul în care nu este conform politicii noastre de confidențialitate și termeni și condiții sau în cazul unei raportări aprobate.
Ce se întâmplă cu profilul firmei dacă anulez abonamentul?
Odată ce ai anulat abonamentul, nu vei mai avea acces la pagina de adminstrare și acesta va reveni la starea unui cont gratuit. Desigur, nu se vor mai percepe plăți suplimentare.
Promovează brandul firmei prin personalizarea profilului cu logo și imagine cover
Promovează serviciile tale gratuit
Aplicația iți oferă rapiditate în primirea și răspunderea la recenzii
Notificări real time prin aplicație
Comunicare bună cu clienții existenți căt și posibili clienți
Câștigă prin calitatea mesajelor scrise (prin telefon se diluează conversația)
Crează o relație cu clientul prin interacțiune directă
Promovează brandul firmei printr-o imagine bună
Crează o relație cu clientul prin interacțiune directă
Promovează brandul firmei printr-o imagine bună
Crește semnificativ încrederea clienților rezultând în mai multe contracte
După vizualizarea profilului, clientul te poate contacta direct pe platformă
Clientul te poate cunoaște mai bine înainte de a achiziționa servicii
Project Management Tool din aplicație arată experiență și know-how, simplifică considerabil interacțiune cu clienții și evită neînțelegerile. Un instrument foarte bun pentru urmărire evoluției proiectului(fotografii, documente, notificări, status, notificare ISC, plan de buget, forecast de executie si milestone-uri efectuate).
Digitaliează proiectele, securizează comunicația și documentele pentru fiecare proiect. Documentele și cumincațiile sunt reținute și după închiderea unui proiect pentru suguranța ta și al beneficiarului
Nu pierde nicio informație pe durata unui proiect, invită toți colaboratorii pentru o comunicare eficientă pe un anumit proiect.
Promovează brandul firmei prin personalizarea profilului cu logo și imagine cover
Promovează serviciile tale gratuit
Aplicația iți oferă rapiditate în primirea și răspunderea la recenzii
Notificări real time prin aplicație
Comunicare bună cu clienții existenți căt și posibili clienți
Câștigă prin calitatea mesajelor scrise (prin telefon se diluează conversația)
Crează o relație cu clientul prin interacțiune directă
Promovează brandul firmei printr-o imagine bună
Crează o relație cu clientul prin interacțiune directă
Promovează brandul firmei printr-o imagine bună
Crește semnificativ încrederea clienților rezultând în mai multe contracte
După vizualizarea profilului, clientul te poate contacta direct pe platformă
Clientul te poate cunoaște mai bine înainte de a achiziționa servicii
Project Management Tool din aplicație arată experiență și know-how, simplifică considerabil interacțiune cu clienții și evită neînțelegerile. Un instrument foarte bun pentru urmărire evoluției proiectului(fotografii, documente, notificări, status, notificare ISC, plan de buget, forecast de executie si milestone-uri efectuate).
Digitaliează proiectele, securizează comunicația și documentele pentru fiecare proiect. Documentele și cumincațiile sunt reținute și după închiderea unui proiect pentru suguranța ta și al beneficiarului
Nu pierde nicio informație pe durata unui proiect, invită toți colaboratorii pentru o comunicare eficientă pe un anumit proiect.
Taburile de video sunt mult mai accesate online, o pagină personalizată va crea un branding puternic
Clientul te poate cunoaște mai bine înainte de a achiziționa servicii
Ieși în evidență cu un profil diferit și un tag de firmă verificată. Oferă și mai multă încredere posibililor clienți în frima ta.
Afișează pe site-ul tău ratingul tău. Răspândește in mediul online succesul firmei tale și atrage mai mulți clienți.
Registrul Constructorilor folosește date publice oficiale, puse la dispoziție de instituțiile statului.
Siteul conține informații publice în baza Licenței pentru Guvernare Deschisa v1.0
Managementul Complet Al Proiectelor În Construcții, Imobiliare Și Servicii Conexe
Platformă completă, intuitivă, care facilitează gestionarea proiectelor între beneficiari, firme, angajați, colaboratori și observatori. Construcția aplicației permite ca acesta sa fie folosită cu succes de firme, beneficiari și colaboratori laolaltă.
Site-ul nostru utilizează cookie-uri pentru a-ți îmbunătăți experiența și pentru a-ți afișa conținut și anunțuri relevante atunci când navighezi pe web. Continuă să navighezi pe site sau alege să accepți dacă ești de acord cu utilizarea cookie-urilor. Alternativ, poți alege tipurile de cookie-uri pe care ești de acord să le folosim. Setări CookieACCEPTPolitica Cookie
Confidențialitate
Prezentare Generală
Acest site folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală. Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.